Start reisverslag Costa Rica - Reisverslag uit Zandvoort, Nederland van Hein Dunnen - WaarBenJij.nu Start reisverslag Costa Rica - Reisverslag uit Zandvoort, Nederland van Hein Dunnen - WaarBenJij.nu

Start reisverslag Costa Rica

Door: Hein den Dunnen

Blijf op de hoogte en volg Hein

22 September 2019 | Nederland, Zandvoort

Lieve familie en vrienden,

Donderdag gaan we op reis naar Costa Rica. Ik ga weer een reisverslag maken en hoop dat dit beter gaat dan in Vietnam. Toen waren slechte internetverbindingen en de app Polarsteps er de oorzaak van dat het een en ander mis ging.
Met dit Appje hoop ik betere resultaten te hebben. Ik heb op voorhand een mailinglijst opgemaakt. Mocht je er bezwaar tegen hebben, geen probleem, ik verwijder je direct uit de lijst.

Dit mailtje is ook een test hoe het eruit ziet

Groetjes Hein en Elly

  • 22 September 2019 - 11:21

    Ely:

    Ziet er goed uit. Nu nog de foto's
    Gr
    Eĺly

  • 22 September 2019 - 11:57

    Anne Hillebrand:

    Je komt luid en duidelijk over! Ik verheug me er nu al op!

  • 22 September 2019 - 12:06

    Peter Den Dunnen:

    Hoi broer, komt heel goed over en kijk uit naar jullie verslagen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zandvoort

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 September 2019

Start reisverslag Costa Rica
Hein

Actief sinds 21 Sept. 2019
Verslag gelezen: 316
Totaal aantal bezoekers 2055

Voorgaande reizen:

21 September 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

27 September 2019 - 27 September 2019

Dag 1 De reis naar Costa Rica

Landen bezocht: